In dit handboek geven we jou de basis voor jouw social media strategie. Je wordt aan het denken gezet over de doelen van jouw kanalen en je leert hoe je deze doelen formuleert. Met onze tips is het bijhouden van social media een fluitje van een cent. Tenslotte leer je nog hoe je jouw resultaten kunt meten en jouw strategie kunt bijstellen. Dit praktische en laagdrempelige e-book: ‘Aan de slag met social media’ is opgebouwd uit de volgende stappen:
1. Doelen bepalen
2. Voorbereiding
3. Contentkalender maken
4. Resultaat meten
5. Strategie evalueren
Download nu het e-book en ga met behulp van concrete voorbeelden en praktische stappen aan de slag met jouw social media. Vul onderstaand formulier in en ontvang het e-book meteen in jouw inbox.
LinkedIn is een krachtig platform om zowel jezelf als je bedrijf zichtbaar te maken bij je doelgroep en tevens je netwerk uit te breiden. Daarom geven wij wat praktische tips..
Lees meer‘Adverteren op Facebook werkt niet voor mijn bedrijf!’ Herken jij jezelf hierin? Dan kan dit artikel je wellicht op weg helpen. Facebookadvertenties kunnen effectief bijdragen aan de groei van je..
Lees meerWat is Facebook en Instagram shopping? Zowel Instagram als Facebook zijn vrijwel onmisbaar voor jou als ondernemer. Zeker als je je bedenkt dat er dagelijks 500 miljoen actieve Instagram gebruikers..
Lees meerGrote kans dat je er al iets over hebt gehoord of uitnodigingen langs hebt zien komen. Een nieuw Social media platform genaamd Clubhouse doet zijn opmars. Maar wat is Clubhouse..
Lees meerWat zijn hashtags? Een hashtag (#) zie je vaak onderaan een bericht of in de tekst op social media. Soms zie je complete lappen tekst aan hashtags bij berichten. Maar..
Lees meer