Eerder schreven we al over de kracht van goede foto’s. Een foto zegt meer dan duizend woorden, daarom wil je dat de foto een professionele indruk achter laat. Mocht je zelf niet beschikken over sfeerbeelden voor jouw presentatie, website, folder, flyer etc. dan zijn stockfoto’s mogelijk een goede oplossing.
Maar waar moet je op letten bij het gebruik van stockfoto’s?
Het komt nogal vaak voor dat stockfoto’s ongeloofwaardig en cliché zijn. Het levert nog wel eens lachwekkende beelden op, van overdreven high-fives tot buiten proportionele gezichtsuitdrukkingen en situaties waar je al ongemakkelijk van wordt als je er naar kijkt. Je komt ze helaas geregeld tegen. Ben je op zoek naar zakelijke stockfoto’s, probeer dan kritisch te kijken of de foto’s realistisch zijn.
Heeft jouw tekst betrekking op een serieus onderwerp, dan is een foto van een lachend persoon wellicht niet zo passend. Een zomers drankje promoten met een foto waar mensen mutsen op hebben is ook niet bijzonder geschikt.
De ‘Over ons’ pagina is wellicht een van de moeilijkste pagina’s om te schrijven. Vaak ontbreekt dit bij bedrijven terwijl het een gemiste kans is; mensen doen namelijk graag zaken..
Lees meerMooie foto’s en goede teksten maken een website. We schreven eerder al over de kracht van goede foto’s. In dit artikel gaan we het hebben over de kracht van goede..
Lees meerJouw marketingstrategie op een A4tje Hoe ga je jouw bedrijf onder de aandacht brengen? Het is lastig om een rode draad te creëren voor jouw marketingactiviteiten. Maar we helpen je..
Lees meerEen foto zegt meer dan duizend woorden. Met visuele content trek je meer aandacht dan met puur tekstuele content. Daarnaast roep je met beelden een bepaald gevoel of emotie op…
Lees meerMaak het persoonlijker Zeker wanneer je ZZP’er bent of een klein bedrijf hebt is het erg belangrijk om te laten zien wie je bent, wat je doet en vooral waarom..
Lees meer